Sista rundan runt Flaten

Flytthelgen närmar sig nu med stormsteg, bara en knapp vecka kvar! Ska bli så otroligt skönt att dra igång detta på allvar. Ser det lite som några dagars backpass med inbyggd styrketräning; springande i trappor med flyttlådor under armarna, bra med gratisträning, för så mycket annat lär inte hinnas med. Som uppladdning körde jag faktiskt lite backträning i Högdalen i veckan. Det positiva var att kroppen kändes lite piggare av någon anledning, men straffet iform av stadig träningsvärk i låren tog snabbt ner mig på jorden. Även i övrigt är det ganska lugn vardagsmotion som gäller, inget som gör mig redo för några topprestationer, men jag faller inte igenom fullständigt i alla fall. Idag blev det en runda runt Flaten, en av mina favoriter. Det slog mig när jag var ute att det nog är sista gången runt den sjön på ganska länge. Samma tanke dök upp i huvet när jag var i Farsta centrum igår, men till skillnad från Flaten är det något jag inte kommer sakna det minsta. Drygt fem och ett halvt år i Farsta, tack för det! Det är dags att leta lite nya stigar nu!
Packat o klart!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd