Soptippsintervaller

Igår bar det av till Stockholm igen, för utrensning av kontorshyllor och skåp till förmån för skrivbordsbåset i Sundsvall. Lyckades till och med packa ner min dockningsstation till datorn, efter en kvarts hård kamp med mitt vajerlås (med borttappad nyckel..) och en slö avbitartång.. Lite konstig känsla att vara i Stockholm utan att ha ett eget boende. Men bilar, trängsel och folk över allt, nej, jag längtade hem direkt. 4 månader tog det alltså att bli rakt igenom lantis. Men då jag misstänker att det blir en o annan stockholmsvisit framöver, vare sig jag vill eller inte, passade jag på att stationera en cykel på cykelparkeringen på kontoret. Bra att ha för framtida motion.
Gamla trokänaren med utsikt över kaosväg 4.
Givetvis var jag ju tvungen att ta en liten runda också, backintervaller på Hagatippen! Efter att ha kört i Sundsvallsterräng hela sommaren kändes den här backen plötsligt ganska flack. Körde 6 vändor som kändes riktigt bra. Oklart om det beror på bra form eller att backen faktiskt är ganska mjäkig.

Idag fortsätter storstadslivet, fast i Göteborg..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd