Fick min sjukvila till slut

Förra inlägget var väl som att typ be om en förkylning. Tack ock bock, då var det ordnat. Började nästan tro att formen var på gång igen, körde ett gymcykelpass i tisdags med stegrande fart som kändes riktigt bra. Det var ett sånt där härligt oplanerat pass som blev riktigt bra. Viste att hotellets gym var både litet, trångt och välbesökt, så jag var inställd på allt från löpband till roddmaskin. Men det blev trampande och bara sådär skön feeling när man uppfinner passet eftersom. Hade pulsmätare på trampdonet också, som jag fick upp i 184, vilket nog är rätt nära maxpuls, så det var ett bra tecken. Nu mot helgen har det dock blivit lite snuvigt, så jag fick mitt break. Känns inte så farligt, men jag passar på att helvila några dar. Börjar dock bli sugen nu...
Svettmaskinen.

En halvmeter snö för övrigt, borde ut å snöpulsa..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd