Avslutad skidsäsong

I söndags drog jag upp till Ullådalen för vad som nog får bli årets sistaskidtur. Det var förvisso plus två, snöbyar och rätt mycket snö kvar. Men om man ska få ut mer är det nog klassiskt och rött klister som gäller, så nja, det kanske får va. En riktigt bra skidsäsong blev det till slut och jag ser redan fram mot nästa vinter. Men just nu är det mer cykelpepp som gäller. Har börjat få till en del skapliga pass och tycker det svarar relativt bra i benen ändå. Kanske inte superform än, men att bygga lite från nuvarande nivå ska nog kunna bli helt ok cykelbenen till sommaren. Ikväll ska jag plocka ut räcern och lufta den. Tror jag kommer köra ett maxryck upp till copper hill och se lite hur det står till med formen, tror det blir ett bra test. Har såklart hänt en massa annat sen senaste blogginlägget, det får bli bildkavalkad helt enkelt!


Sista turen i Ullådalen!?

Teknikträning i dirten i Åre, välbehövligt och kul!

Har redan varit upp till copper hill med Rockyn. Bedårande..

Sista toppturen till Mullfjället blev nr 12 i ordningen. Ses igen, till fots skulle jag tro.

Lillgoingen har fyllt 1! Kryper som besatt men vägrar att gå..

Vallaställ för alpinskidor! Hatar att köpa prylar, men det här var ett jäkla bra köp.

Också de här två.. Kommentar överflödig.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd