Lite snörvel

Efter en några bra dagar i början av veckan började jag känna mig lite hängig i torsdags och i fredags kändes det som att en förkylning var på gång. Det ville dock inte riktigt bryta ut, så jag tog en chansning och drog ut på lite mysåkning i fredags kväll. Torr asfalt sista oktober, man får passa på! Idag känns det ungefär lika dant, inte riktigt sjuk, inte riktigt frisk. Hade lite plan på att ta en kvällsrunda idag med, men efter att ha legat i sängen en timme och nattat Frida så rann liksom lusten av mig lite att dra ut i regnet o blåsten. Nej, det får nog bli några chins och ett glas vin till! Har ju farmor på barnvaktsbesök i helgen, kanske får kompensera med dubbla pass imorn i stället. Om jag inte blivit helt sjuk..
Om man inte praktiserar träning kan man ju i alla fall ladda för träning..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd