Packartagen

Det har inte blivit så särskillt mycket gjort i veckan när det gäller träning, mest jobb och sen nu i helgen mycket packfokus. Bara knappa tre veckor kvar nu innan det bär av till Järvastaden. En salig röra är det, men det känns ändå hyfsat under kontroll. Eftersom jag är så sjukt snål kommer det inte på tal med något flyttstäd, så det är till att försöka stöka undan städbestyr löpande, allt eftersom allt fler lådor blir tomma och flyttlådestaplarna växer. Idag blev det röjning både i cykelförrådet och "övrigt"-förrådet, så nu känns det hanterbart även där. Träningsmässigt har det som sagt mest blivit underhållsträning, vilket jag känner mig rätt nöjd med och med tanke på förutsättningarna för stunden är det rätt skönt att inte ha högre ambitioner än så. Ska stöka undan flytten så får vi se sen. I fredags blev det i alla fall en lite längre löptur hem från jobbet, men 16 km är ganska långt för mig just nu. Kände mig rätt sliten igår och velade in i det sista innan jag tog en kortare cykelrunda i finvädret. Idag, med spöregn och lite svidande känsla i halsen, fick det vara. Hoppas jag kan hålla mig frisk nu över påsk, det ser nämligen ut att kunna bli riktigt fint skidföre i Dalarna och kanske främst Garberg. Var ett tag sen jag var upp dit, hoppas på hårda spår, soliga dagar och ett bra avslut på skidandet säsongen 2014-15! 
Vårat hus i en annan skala.
Fint på toppen i lördags!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd