Lite kass form o kass motivation

Körde ett traditionsenligt backpass nere i Stockholm på Hagakullen. Hade väll hoppats på hyfsad form nu när jag frisknat till och inte tränat allt för hårt, men det verkar inte bli mycket till kompensation för sommarens hårda dagar. Inte att benen känns sega, utan nu var det snarast flåset som inte riktigt hängde med. Blir inte riktigt klok på den här sommaren, det som vill sig inte riktigt. Det går ju ok liksom, men inte riktigt den där superformen jag hoppats på. Sista dagarna nu har jag känt mig lite omotiverad också, lite lesskänsla och rätt glad att säsongen snart är slut. Fast det beror ju på, kan vara en hel del race kvar om det vill sig. Hoppas det går att gräva fram lite motivation till Bockstensturen till att börja med. En vecka kvar drygt och i helgen bör jag försöka få till nått lite längre tröskelpass har jag tänkt.

Morgonmosig

Funderar lite på träningsupplägg framöver också. Tänker att jag kanske skulle hålla igång lite mer löpning, smidigt på resor, bra för flåset och klart roligare än att nöta på nån hopplös motionscykel på nått hotellgym. Kanske bra för motivationen också med lite mer variation, just nu känns inte 4-5 trainerpass i veckan jättelockande..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd