En sjukt dålig vecka

Det blev lite av en kaosvecka. Jag hann lagom tillfriskna, sen var det Fridas tur.. Feber och kräkningar. Bra upplägg sista veckan inför jul med sjukdagar o vab. Inte.. Därtill en tjänstesväng till Malmö, som förutom att vara trevligt gav en skön hotellnatt i alla fall. Men lite stressigt kanske. Min förkylning satt dessutom i, så i torsdags kväll var jag så less att jag var bra sugen att lägga ner årets jul helt. I fredags tog jag mig dock samman och packade bilen full och spände fast en skrikande unge och drog iväg. Maria behövde nog så väl några lugna dagar och jag hade antagligen inte blivit gladare av att ha stannat i Stockholm. Det visade sig bli ett ganska bra beslut, Frida har iofs varit extremt klängig, men vi är i alla fall friskare. Igår, efter en veckas vila, var det träningsläge igen. En kvällstur till Mora och några skejtvarv på ett iskallt konstsnöspår i Hemus. Kroppen kändes helt ok faktiskt, förutom ryggen.. Det funkar att åka, men det går inte att gå på fullt med ben och bål. Har blivit bättre under veckan, och det blev inte sämre av åkningen igår, men det känns oklart när det ska gå att ta i på riktigt. Suck.. Bara att harva på lite lugnt, så får vi se. Det blir iaf skidåkning..
Kräftfest eller julbord, eller både och. Julbord Malmö-style, årets sista.
PajasFrida testar mössor.
Lika som bär!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd