Pappaledig deluxe

Har njutit fulla drag av pappaledigheten de senaste dagarna. Vist, det har varit halvt sömnlösa nätter, en extremt tjurig 2-åring och en nollåring med extremt långa armar och förkärlek till blomkrukor och toaborstar. Men vad sägs om träning i dagsljus, sova middag 1-2 timmar om man vill och skönt häng med ungar som till och från är riktigt härliga! Det gör ju inte ont hela tiden.. Idag gjorde jag ett första försök med en cykeltur med Sam, funkade hur bra som helst. Han var lite vaken till och från i början av passet, men sista halvan rörde han inte en min. Åter i garaget efter ett lite lagom 1:15 pass sov han som en stock och jag hade utan problem kunnat dunka på ett tag till. Om det inte varit så jävla kallt om fingrar o tår bara.. Men vädret verkar ju vara på rätt våglängd, så det kan nog bli en del fina pass framöver. Dags för sommarsulorna snart?
Här åker lillponken kungligt!
Frida jobbar på balansen..

Kommentarer

  1. Verkar som du har det fint och har full möjlighet att vara i god form till säsongens tävlingar, kanske ses på Keps Cup i vår? :)

    SvaraRadera
  2. Tack för påminnelsen att kolla lite tävlingsdarum, ser att det ju är hemmaplan i Ursvik på söndag! Attans att jag just dragit på mig en förkylning :( men nått race blir det säkert i vår. Vi ses!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd