Pappaledig

Idag var första dagen som pappaledig med Sam! Firade stort igår genom att hämta ut en sprillans ny Passat GTE, har inte hunnit fundera så mycket på det, men när man väl är hos handlaren och har genomgång av alla funktioner är man som ett barn på julafton.. Sen går det ju inte att vara annat än löjligt förtjust när man kan trycka på racerknappen och få en spark i ryggen när man trycker ner pedalen. Om ändå mina cyklar hade en GTE-knapp... Idag lämnade jag Frida på dagis för första gången på snart ett år, blev ju inget glädjefyllt avsked direkt. Hämtningen däremot var mycket roligare! Kan man tänka sig nått bättre än en tvååring som skiner upp och kastar sig runt halsen på en? Den känslan har jag saknat inser jag nu. Hann med att cykla några vändor uppför hagabacken i solen också. Lämpligt nog är farmor på besök, så jag har fått en mjukstart. Efter imorgon är det bara mitt race att sköta, lite nervöst, lite kul, lite jobbigt, och fan vad trött jag kommer bli..
En bit kvar till formen.
En ny ögonsten :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd