Äntligen ute

Till slut så, blev det ett utepass! Igår tog jag endurohojen, med upprätt sittställning och lite skönt gung = bra för ryggen, på en sväng. Blev drygt två timmar på riktigt fina vintervägar. Inte så mycket enduro, men skönt var det. Och inte verkar det ha gjort ryggen sämre heller, snarare tvärt om.

En bit kvar till bara stigar...

I morse tänkte jag fortsätta distansträna lite lugnt framför OS-stafetten, men mina ben kändes ungefär lika fräscha som stafettgrabbarnas form, så jag gav mig efter en knapp timme. Funderade på att köra igen lite senare, men hade en rejäl trötthetsdipp på eftermiddagen och la ner planerna. Men jag får se det positivt, nu blev det ju typ som en vilodag och då kan jag ju köra imorn igen! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd