200 KOM!

Dagens jobb gick snabbare än planerat, så imorn blir det hemresa en dag tidigare än planerat. Alltså, även om benen är lite sura - skulle det bli några fler KOM i Åsarna var det idag det gällde.  Drog iväg på delvis samma runda som igår, men slarvade på lite roliga utförsbackar också. Kändes inte ett dugg bättre än i går, men trampade på ändå på i de lite tröga uppförssegmenten och öste på hyfsat i utförsbackarna. Trodde kanske med lite tur att jag skulle kunna få med 2-3 segment i bästa fall men blev glatt överraskad över att ha plockat hem hela 7 nya KOM. Kan konstatera att lägstanivå nu är helt ok även de dar som känns lite tyngre.
Fint facit idag!

Med denna storskörd var jag tvungen att kolla hur många KOM jag har totalt, och tada! Till slut är mitt tramsmål för sommaren uppnått - 201 bästatider på kontot! Nu blir dock frågan om jag kommer lyckas fortsätta hålla mig över den gränsen. Måste ta det lite lugnare några dar och konkurrenterna slöar inte, så jag lär nog få ligga i. Dessutom finns nu få lågt hängande frukter hemmavid. Antingen krävs lång transportcykling eller lyckosamma maxdrag i medvind. Men man gillar ju utmaningar..



Början på en 11:e sida!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd