Som ett sänke

Idag unnade jag mig lite cykellyx - en halvtimmes massage. Perfekt med en massör som kommer till jobbet så att man kan vara tidseffektiv och säkert kul för massören också som för omväxlings skull fick knåda ben i stället för ömma ryggar och axlar. Jag hoppades att det skulle mjuka upp lite inför hemcyklingen i kväll, men ack vad jag bedrog mig. Det märks att man är på massage allt för sällan när man inte har en tanke på hur seg man kan bli efter lite massage. Med halvtomma energidepåer och spagettiben var det ju fan knappt jag tog mig hem. Men rätt skönt med massage var det, får se om det blir bättre cykelkänsla imorn. Då ska jag ju släpa barnvagnen hem från dagis också, så lite mer tryck än idag lär behövas.
Däckad? 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd