Mängdvecka

Har försökt nöta ihop lite mängd den här veckan, uppe i drygt 12 timmar nu och då är söndag kvar att jobba med. Har mattat ur det sista ikväll med några kortare tröskelintervaller, så det lär väl övverraska om jag känner mig pigg imorn. Annars har det dock känts ganska bra de flesta passen, varav merparten utförts ute i strålande sol och leriga grusvägar. Har inte varit en enkel vecka, magsjuka barn, vabbpussel och hela baletten. Idag har dessutom Maria legat magsjukdäckad hela dan. Själv hade jag en dag med riktigt risig mage, så jag hoppas lite att jag klarar mig med det, men vi får väl se.. planen nu är att köra på till måndag, sen får det bli lite vila och sen fokus på lite högre fart igen.

Kan inte de förbannade grusvägarna ta å torka upp nån gång..,

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd