Back in backe

Återhämtningen efter Finnmarksturen verkar ha gått felfritt, redan igår på återhämtningspasset kändes benen fräscha. Inget att vänta på med andra ord, idag tog jag enduroskumpen till Hagatippen för lite backintervaller. Det blev 7 repor i sommarvärmen, kändes riktigt skapligt. Nu är ju Rosen som att trampa upp en ram gjord av gummisnoddar, men känslan är ändå att det är klar skillnad på trycket i påkarna nu jämfört med innan semestern. Träffade på en duktig multisportare också, som jag naturligtvis tappat namnet på. Fick lite sparring de sista två intervallerna, så då fick jag bita i riktigt ordentligt. Sen cyklade jag hem, han hade 10 repor kvar.. Verkar slitigt att vara multisportare! Har även grävt fram lite med bilder från racet i söndags:
Nån gång under masterstarten.
Bara asfalt?
Med 2 mil kvar var man het, upp o hetsa i täten. Det kostade på..
I övrigt är det nu åter till jobbvardagen, efter ett par dagars inskolning av Frida på Ur o skur i Järvastaden. Om inte pappa får vara ute o leka hela dagarna får ju åt minstone mina barn det..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd