Varde ljus!

Det blev inget Hacksta, alltid lika surt när man får ställa in tävlingar pga förkylning. Speciellt när det är en ganska lindrig förkylning från början, men som vanligt åkte jag på den där jävla rethostan i söndags och att då köra med maxinsats på tävling blir ingen bra ide. Lite surt också att slösa bort den sista torra fina sommarhelgen på att sitta hemma i soffan å snora. Men jag fick i alla fall lite härligt umgänge med kottarna och Maria gott om tid att köra långpass o dubbla pass, så helt bortkastat kändes de ju inte ändå. Idag fick jag i alla fall lite plåster på såren. Vaknade även denna dag med hostjäveln, men framåt kvällen hade det lugnat sig och då kunde jag inte hålla mig. På med mina feta nya lampor, som gör natt till dag, och en lugn runda på torra stigar i Ursviksskogen. Kvällscyklingingen i höst har absolut potential!
Ser ljust ut!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd