Nostalgijogg igen

Då var det dags för jobbresa till Stockholm igen, suck. Denna gång har jag hamnat på Quality Globen, med andra ord läge för en liten löptur runt elljusspåret i Kärrtorp. Det är snart tio år sen jag som andrahandsboende i blåsut hade detta som standardrunda. Vägen dit är trist, men själva elljusspåret är rätt trevligt, nu som då. Men tänk, det har runnit en del vatten under broarna. En annan spännande kärrtorphändelse är väl för övrigt när jag "räddade" min Maria från inneboendet hos veganyogatanterna. Tänk sån tur att hon ville flytta in hos mig i stället! Själva löpningen idag blev knappa 9 km, vilket kändes lite segt på slutet. Kan kanske behövas några kilometrar i benen inför eventuella deltaterränglopp som snart drar igång. Inga bilder från Kärrtorp, men lite godis från racet i söndags. Fotocred:
Eva Önnemar mtbfoto.se och AJPJ.
Jobba jobba! Foto: Eva Önnemar mtbfoto.se
Sunnerstabacken - tungt! Foto: AJPJ
O jobba lite till... Foto: AJPJ

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd