Sundsvallsvardag igen

Idag var det åter ut på gamla E4 för jobbpendling på hemmaplan. Denna morgon i kortbyxor! Eller trekvartstights i alla fall.. Första gången i år, kändes avlägset i måndags när det var mössa under hjälmen som gällde. Ikväll blev det en liten extra tur upp på Södra berget för o testa lite Stravasegment. Tog tredje tid på den vägen jag tog, men såg efteråt att det nog finns ett mer populärt vägval. Det här är ju ett segment jag gärna vill ligga i topp, så det lär bli fler försök. Om det så ska krävas att jag måste köpa en racer också.. För min jobbpendlarhoj misstänker jag inte kommer räcka hela vägen här. Blev en lite längre hård intervall på platten hemåt också, så idag fick benen varva ur rejält. Perfekt uppladdning för helgen!
Fin utsikt från Södra berget!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd