Stravajakt

Har hittat en riktigt bra vän för att säkerställa kvalitén på intervallerna - Strava! För inte fan håller man igen nått när det ska slås rekord och det är nått KOM man gärna vill ha. Har kört ett par intervallpass nu i veckan där jag åkt runt o letat upp olika segment o försökt köra dem så snabbt som möjligt. Riktigt bra träning blir det, även om det kanske blir lite lång vila mellan dragen ibland. Idag körde jag upplägget på LV5 inne i stan, kul att köra lite mer tekniskt men även kuperat. Tyvärr drog jag en punka efter trekvart, så det roliga tog slut väl tidigt. Eftersom jag hade bilen i stan hade jag skippat extraslang också, så det blev lite promenad tillbaka till bilen. Men fram till dess hade jag i alla fall lyckats kapa åt mig 3 av 4 KOM som jag siktat in mig på, så det blev rätt bra ändå. Tror formen är rätt skaplig också, så det är bara att ösa på!
Häromdan lyckades jag med en rejäl OTB.
Snipp snapp snut, så var passet slut!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd