40 (!!!)

I torsdags var det så dags - det går inte att blunda längre, jag är på riktigt en H40-gubbe! Har väl ingen egentlig ångest kring detta, i dessa dagar räcker det och blir över med annat att oroa sig över. Att få fira födelsedag samma dag som modern tids största börskrasch är ju verkligen något att komma ihåg. Dagen förlöpte i övrigt lugnt, en stressig mötesdag i Stockholm och sedan ett mycket lugnt firande hemma med familjen. Inga presenter, inga sånger, men lite tårta och god mat blev det, precis som jag hoppades.

Jag å Frida laddar för födelsedagskalas, allt jag behöver!

Nu i helgen har resten av familjen åkt ner till svåger Jocke och jag har fått en härlig hemmahelg helt ensam. Bara det känns ju lite som en födelsedagspresent! Igår blev det en vända på södra på skateskidorna och idag en härlig cykelrunda i solen. Hade ju tänkt få till mycket träningsvolym i helgen, men riktigt så mycket blir det nog inte. Har inte haft nån bra feeling varken igår eller idag, så det är ju lite typiskt. Men det är väl lite skit samma med formen nu vad det verkar. Läste just att Klippingracet ställs in eller skjuts upp och det är väl bara en tidsfråga innan Lidingö mtb kastar in handduken. Men cykla ensam i skogen, det ska väl fasen gå fint hur mycket coronakaos det nu än blir..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd