20-min test igen

Ett rejält trainerpass blev det - check. Tänkte att idag går jag ut lite lugnare. Sagt och gjort, istället för att börja dö efter 5-6 min kunde jag öka en liiiten aning. Helt färdig var jag först efter typ en kvart, men kunde då bita ihop och hålla farten för att landa på 417 watt i snitt. Det är nog rekord tror jag, så det var ju bra. Att vågen visade 76,8 kg är inte lika bra. Fattar inte riktigt, tycker jag hålt lite strängare i kosten ett tag och på jobbresan i veckan har det blivit bara frukt till frukost då jag bott på snålhotel. Borde inte leda till att jag går upp i vikt? Fan vet varför, men lite kan det ju pendla utan anledning. Får se hur det där utvecklar sig.. 5,43 w/kg är ju ändå rätt nära målet om att ligga över 5,5, så det närmar sig i alla fall. Tror jag kommer ta det innan trainersäsongen är slut!

Svettigt..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd