Får aldrig nog av cyklar

En av mina svagheter är nog mitt samlarbeteende när det gäller cyklar. Älskar att köpa nya, vägrar göra mig av med någon. Än så länge är det ju gott om plats, så det är väl lugnt på så viss. Och jag använder ju alla cyklar jag äger. En cykel som dock inte används så ofta är min gamla pendlar-MTB som står parkerad i cykelgaraget på ÅF. Den stackaren har fått stå hela vintern och samla damm, men idag var det dags för en tur! Lite blött, men ändå bar asfalt och ljust även efter jobbet. Helt perfekt att ha den här cykeln för att kunna komma ut när det är Stockholmsjobb på schemat.

En trotjänare!

I min favoritbacke upp till Hagatoppen är det fortfarande mycket is och snö, så det fick bli några repor i en av backarna vid Ulriksdals slott. Benen var dock ganska trötta, så det blev ett ganska lojt pass. Hoppas på lite bättre känsla imorn, tänkte ge mig på nått jobbigt på trainern när jag kommer hem. Och apropå cyklar, kanske är mer nytt påväg hem.. Får se om det blir affär!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd