Lång och hård måndag

Känner att träningsupplägget för den här veckan är ett helt oplanerat blad. Funderar på om jag skulle ge mig på att cykla till jobbet, men det är svinkalla mornar och riktigt opplitligt väglag, så det får vänta lite. Vintern behåller definitivt greppet, så det fick bli trainer idag med. Kändde mig rätt fräsch efter igår, så jag dunkade på med tröskel idag med. Denna gång beslutade jag mig strax innan passet att köra en hård timme, en gammal favorit. Kände mig riktigt fräsch tills typ sista 10 min, men det gick fint att hålla tempo utan att gå mig heltrött. Landade på 362 W i snitt, vilket är pers med 10 W. En riktigt bra indikation på att träningen går oplanerat men bra!

Skotertur med Frida på kvällskvisten. Svårt att göra detta när man bodde i Stockholm..


Och så avsluta dagen med lite nötande!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd