Som vanligt inte alls som man tänkt sig

Planerna för den här veckan sprack tämligen omgående. En attackhostande Frida som matar på från tårna tills hon kräks, kräks uppifrån i form av snö som måste skottas i tid och otid och dessutom försvårar utomhuscykling och så hela jobb/vabb/vobb-cirkusen som ska pusslas ihop. Jag gillar verkligen mitt jobb på ÅF, men det finns ingen som direkt tar över och styr upp mina arbetsuppgifter om jag är borta några dar, så det gäller att jobba när det går för att få ihop det. Så bye bye tänkta mängdvecka.. Men träning blir det nog på nått vis. Idag var det ”vilodag”, blev bara ett par timmar snöskottning. Imorn tänkte jag cykla till jobbet, men vi får se. Sitter framför brasan och våndas över att det fortsatt faller snöflingor och man lär ju va naivare än Löfven om man litar på SMHIs 0,1 mm nederbörd kommande dygn. Lika bra att sova, så får vi se imorn.

Det här fick det bli igår.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd