En gris en ko en Solnabo!

Då var det signat å klart då. I april blir vi Solnabor! Känns skönt att ha det avklarat, men ibland undrar man vad fan man håller på med. Jag lägger ner mer tid på att välja kalsonger efter att ha duschat än på att fundera på ett lägenhetsköp. Jag tar paret överst i högen helt enkelt, det verkar verkar som en bra ide! Men nu tror jag det blir riktigt bra trots allt, när man dessutom blir granne med fysfenomenet Magnus Andersson lär man väll bli meddragen på ett o annat bra pass misstänker jag.
Klart men inte betart'. Än..
Har hunnit tänka lite mer på nästa säsong också och lutar väl lite åt att det blir löpning även i vår. Kortare och snabbare, inga bergsultran. Är lite irriterad över att årets mål inte klaffat som jag tänkte. Nu är ju inte Lidingö klart än, men det är väl mer en formalitet med tanke på dagens hostattacker. Halvmaran är redan sumpad. Den del av säsongen som jag kände mig som snabbast, våren och fram tills för någon vecka sedan, spenderades på diverse obskyra terränglopp. Där brände jag formen som jag hade behövt för att springa snabbt på uppmätta asfaltsträckor. Vi får väl se om jag lär mig något av det till nästa säsong..

Kommentarer

  1. Grattis! Ja, det kan du lita på. Du kommer komma i ditt livs form om du följer min träning. Passar mig bra också, har själv tänkt att vara i storslag i feb 2016

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Nytt år igen

Formdöd