Mellanlandning i Filipstad

Nu har vi lämnat Eksjö för färd mot Sollerön. En ganska lång resa, så vi gjorde en mellanlandning i Filipstad för lite bad och sömn. Och lite cykling. Filipstad har jag ju skrivit om förr, gamla skid-SM-minnen och en hel armé snökanoner. Tro fan att de har en rullskidbana och lite mtb-leder också! Och fina stigar i alla fall bitvis.

Filipstad levererar.
Blev en ganska lungn liten runda i kväll runt skidstadionområdet, mest för att röra lite på kroppen efter en dag i bilen. Men helvete alltså, förbannade ben, kan ni bara ta och hålla käft!? Det behöver inte produceras mjölksyra bara för 5 höjdmeter och att ställa sig på pedalerna ett par tramptag! Känner mig lite frustrerad nu att det inte känns bättre i kroppen, velar mellan att försöka vila mig i form eller köra skiten ur mig för att försöka ställa allt på ända och vända nån slags odefinierad nedåtgående trend. Jag ger det några trettiosekundare imorn så får vi se på fredag..

Just det, trampade lite sån här med. Blev stum av det med...

Bra badhäng i Filipstad!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd