Glest mellan inläggen

Har inte blivit mycket skrivet på sistone, inte haft nån feeling helt enkelt. Men dagarna rullar på, jobb hemifrån hemmakontoret med avbrott för lite kraftverksbesök några enstaka dagar. Pratade med en kollega som var riktigt förvånad över att jag verkade trivas bra med att jobba hemifrån -”du som e så social”! Nja.. Jag måste vara missförstånd, bortsett att jag kan bli fullständigt skogstokig av barn som bråkar med varandra när jag behöver koncentrera mig på jobbtankar så är ju det här rena drömmen. Drar full nytta av en av mina styrkor - att vara anpassningsbar.

Träningsmässigt har det varit några skapliga veckor, om än lite upp och ner. Bladat pass med bra känsla och riktigt usla rundor. Har i stort hålla mig till planen, inga rejäla långpass och inga hårda intervallpass. Kanske inte utvecklar mig så mycket, men många pass har varit riktigt fina. Premiär i kortkort på racern - alltid grym känsla! Rulla upp mot huset en sen vårkväll med fågelkvitter i hela skogen. Stigcykling... Nu är det bara typ några dar eller nån vecka sådär (vem vet..) tills det är dags att åka in på BB igen. Ser verkligen fram emot det! Har egentligen inte planerat nått annat på hela sommaren - vara pappa, cykla lite, fixa lite på huset. Räcker bra nu känns det som, men om tävlingssäsongen kommer igång kommer säkert suget att rejsa lite också. Verkar rätt oklart om det blir nått tävlande, så jag väljer att inte fundera så mycket på det tills vidare. Senaste veckorna - i bilder:


Övernattade en natt i Åsarna, tog en joggingtur och kollade skidstadion, kanske Sveriges drygaste upplopp?

Hemmakontoret!

Skidgymnasiejackan, snart 25 år senare. Kvalitet!

Långfredag, hagelskur..

New bike day på Sportson. Sjukt nöjd pöjk!

Kortkort, mmmm.

Fullblodet! 

Torra stigar i tallskog, livskvalitet!

Utflykt till Lörudden idag, jag fick cykla hem..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd