New life day

En ny cykel i all ära, men inget slår ett nytt liv! Redan i torsdags natt var vi in första vändan på BB, men det som kändes som ett tydligt ”nu drar det igång” övergick i en slags långdragen lågintensiv-förlossning. Bara att åka hem, varefter Maria kämpade sig igenom ett par till hårda nätter med slumpmässiga jättevärkar som perfekt sumpade chanserna till god sömn. Men så idag, på tredje BB-besöket, var det ingen återvändo. Kan bara imponeras av min fru som plågade sig igenom denna upplevelse ännu en gång. Snacka om långlopp! Själv låg jag på rulle hela vägen, men var framme med saxen på upploppet och gjorde min stora insats för dagen. Verkligen så tacksam att jag fick uppleva detta en tredje gång!

2:25 timmar till nedkomst! Nej, riktigt så här glatt var det inte hela vägen till mål...

Så nu sitter vi här med en ny liten krabat och funderar på hur livet ska te sig efter detta. Blir säkert alldeles ypperligt bra. Maria läser runners world, jag surfar cykeldelar - vad kan gå fel? 


Nöjda grabbar!




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd