Det var midsommar det!

En riktigt härlig midsommarhelg till ända. Första midsommaren i Veda dessutom, med allt som hör till inkl sol. Och mycket cyklande blev det dessutom - med cykelvagn. Både till och från Sidsjöbodarna och sen en rejäl långtur med Sam igår. Han verkar ha fattat tycke för cykelvagnen ordentligt, en 2-timmars tupplur var inga problem. Eller så var det efter feberångorna efter fredagens vaxinering som det blev lite extra sömn. Bra träning för pappa har det blivit också,  och benen har känts riktigt bra. Jag känner mig nog ganska redo för Salzkammergut nu tror jag, hur redo man nu kan bli. Generalrepetition för att bekräfta det blir det på lördag, då Percykelloppet i Hudiksvall går av stapeln. 62 km långlopp blir en fin avstämning. På hemmafronten var nog i kväll den första kvällen sen vi flyttade jag kände att det hade varit najs att sitta i soffan o kolla tv i stället för att fixa på ute. Men det klart, efter ett tufft backintervallpass och flera ryck med ett svettigt jordskyflarprojekt var jag kanske lite segare än vanligt. 
Sam sköter sin del av markarbetena..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd