ToR Göteborg

Sitter på planet hem från Göteborg och försöker fördriva tiden lite. Det har ju blivit en hel del Göteborgsresor på slutet, kanske var dock detta den sista på ett tag och att det blir mer Stockholmsfokus framöver. Ovisst är livet för komsulten.. Fördelen med Stockholm är att jag där har en skruttcykel parkerad för lite jobbreseträning. Om den nu står kvar.. Har inte tittat till den sen jag parkerade den i september. Men det vore i alla fall skönt att slippa motionscykeln på hotel panorama ett tag. Imorse blev det dock ett återbesök på världens bredaste sadel för 4x4-minutersintervaller. Kände mig lite oinspirerad, så jag är rätt nöjd att jag genomförde passet och blev redigt trött o genomsvettig. Perfekt uppladdning för 4 timmars maratonmöte med Trafikverket.
Göteborg var betydligt vackrare ovan molnen idag.
Nu ska det bli riktigt gött med lite helg och förhoppningsvis en cykeltur på en riktig cykel. Utomhus. Var ett tag sedan nu...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd