Hagabacken

Idag tog jag mig ut till ÅF efter jobbet för att ta min gamla pendlartrotjänare och köra lite intervaller på hagatippen. Hade planen att sätta en bra stravatid, men att istället för att ge järnet sista intervallen tänkte jag bränna av krutet direkt den här gången. Lite taskigt uppvärmd och sen fullt ös resulterade i en prydligt pers på 2:17, men också en duktig syrachock. Körde sex intervaller till, men benen var inte med och det gick klart långsammare än senast. Kan väl anses självförvållat på sätt o vis. Rundade av med tre kortare typ 30-sekundare, så det blev en komplett urblåsning. I kombination med träningsvärk från gårdagens löpning är det nu efteråt spagettiben som gäller. Vilodag imorn tror jag, välbehövligt!
På toppen igen!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd