Snö snö snö...

Senaste dagarna har som bara rullat på, hemma med ungarna, försöka inte bli förbannad på dem, försöka inte fara runt så mycket, bara ha lite sköna lugna vinterdagar. Har gått skapligt bra ändå, men lite rastlös blir jag ju så lite måleriprojekt och oljebyte i Forrden har det blivit. Och snöskottning. Till förbannelse.. Börjar antagligen närma sig 70-80 cm nu efter ytterligare två dagars konstant snöande. Det fräna är att det ju bara är början av januari. Kan bli en vinter att minnas detta!

Dags för skottarpass!

Har blivit en del skapligt bra träning också. Har fått till det där skönt oplanerade, men som ändå blir bra pass. Spontana pass som blir till ett upplägg först när jag börjar trampa, eller väldigt nära innan start i alla fall. Det passar mig rätt bra, för på så vis slipper jag våndas för kommande dagars träning. Jag har ju ingen plan för vad det blir! Det gäller ju att ha diciplin förståss, men just nu känns det som det funkar. På måndag väntar dock vardagen igen, två veckor ledigt satt helt perfekt. Utvilad men inte helt bortkopplad.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd