Friskförklarad och kusinträff

Det har nu gått ännu en vecka och hälsoläget börjar så smått kännas stabilt igen. Fick backa ner ordentligt under förra helgen då hostan vägrade ge sig, men jag blev inte sängliggande, utan höll igång benen. Från mitten av veckan kändes det bättre och det blev lite hårdkörning igen till slut, utan att lungorna ville vända sig ut och in. Det har dock inte blivit så mycket volym, har varit mycket på jobbet med resor o annat och de kommande två veckorna ser väl ut ungefär lika dant. Men grunden borde ju finnas där, så får jag bara träna lite lagom nu fram till Bockstensturen om två veckor borde det kunna gå skapligt ändå. 

Från en tur runt Gäddede i veckan.

Den nu gångna helgen blev det också lite snålt med träningen. Dubbla barnkalas för Frida och därtill gjorde jag en dygnsresa ner till Enköping för att vara med på kusin Anders kombinerade bröllops och 50-årsfest. Det är tyvärr pinsamt sällan som jag träffar kusinerna, vilket är synd för det är ett jäkligt kul gäng och gårdagen var inget undantag. Kul också att se alla kusinbarn, som plötsligt var vuxna. Dagen man själv spelar dryckesspel med sina barn känns ju utopiskt avlägsen, men det går väl fort är jag rädd. Jag hann rulla runt på Enköpingsstäppen en timme imorse, sen hem på barnkalas och flaggstångsresning. Tänk att lillFrida fyllde fem år i torsdags, tiden går för fort..,

Nu är den på plats!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd