Host host...

Ja det där gick ju inte som planerat.. Den bra känslan från helgen är förbytt till hosta och snuva, lite som jag var rädd för. Kände redan på cykelturen till jobbet i måndags att något var på gång och mycket riktigt.. Nu på torsdag morgon kan jag konstatera att det satt sig i bröstet och snuvan sitter stadigt. Känner mig inte jättesjuk, men inte alls i läge för att cykla 10 mil om två dar. Ett halmstrå av hopp finns, men just nu känns det långt bort med Bockstensturen på lördag. Får bli ett sent beslut skulle jag tro.

Kan man inte träna får man turista - igår till Brudslöjan.

Hoppas ändå kunna göra det bästa som går av helgen. Göteborgsresan är redan bokad, så jag hoppas kunna supporta Maria åtminnstonne, men även där är det lite förkylt så vi får se. Annars får det bli en turistdag i Göteborg, inte fel det heller. Har varit på jobbresa i veckan också, känns som riktigt slöseri med två sensommarkvällar i Åre och Storlien utan att cykla, men det gav ju en öppning för annat också. Har funderat länge på att ta mig till vattenfallet Brudslöjan utanför Storlien och igår blev det av. En långsam
kuperad promenad till ett naturens under, var ganska coolt faktisk. Tur att livet går vidare trots förkylningar!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd