Ny vecka

Checkade ut en vilodag igår, ont och öm i hela kroppen efter kraschen i söndags och ganska trött i benen också. Idag kändes det lite bättre så det blev lugn morgoncykling till jobbet. Har börjat med en liten ny rutin - istället för cykelvagn med barnen kör jag ungarna till dagis med bil och har cykeln på kroken, sen cykeln till jobbet. Blir 5 km kortare enkel väg, men känns som en lite enklare rutin när barnen snart är för stora för att båda åka cykelvagn. På vägen hem idag tänkte jag köra på lite och jag tog tillbaka mitt KOM uppför Södra, men väl uppe på toppen kändes det inget vidare. Luftrören sved och jag hostade nästan så jag kräktes. Inte bra, jävligt irriterande att det inte bara kan ge sig. Nu blev det hostande promenadfart hem. Får se vad som händer resten av veckan, även Maria är krasslig så vi får se om hon är frisk nog att köra Vasan. Om hon kommer iväg kanske det blir läge att skruva ihop trainern..

Schyst bild från i söndags - fotocred @cykelkanalen!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd