Allt på en gång

Det räckte tydligen inte med helgens förkylning.. Igår kväll fick jag, hosta och snor till trots, för mig att köra några chins. Dålig ide. Har tyckt att stången hakat i bra i dörrposten alla otaliga gånger jag kört tidigare, men inte idag. På väg upp i ett drag lossnar stångjäveln och det blir en kraschlandning, rakt på svanskotan. Efter några orörliga sekunder med intensiv smärta lugnar det sig och jag kan resa mig, bara för att likblek slänga mig i soffan sekunden efter för att inte svimma. Tror inte att något är brutet, men en rejäl smäll. Senare på kvällen börjar magen kännas lite bubblig och den där känslan av att frysa fast man inte borde. Tänkte att det kanske var en bieffekt av chinsolyckan, men icke. Mitt i natten blir det panik, kryper upp för trappen och håller så när på att svimma för andra gången på några få timmar. En mysig stund på toa följer med kallsvettningar och ett krampaktigt grepp om toastolen.. Det blev dock inga spyor av någon märklig anledning, men bra fart åt det andra hållet. Så det här blev ju en jävligt bra måndag! Hostan och snoret har inte gett sig, ryggjäveln gör ont vid minsta rörelse och magen tumlar runt och är allmänt kritisk till näringsintag. Långsiktigt är väl dock svanskotan det stora bekymret. Bortser jag från de två andra åkommorna skulle jag nog ändå inte kunna träna i nuläget. Får se hur det utvecklas i veckan, men det känns klart oroande. Fan.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd