Tävlingsdags

I helgen är det tävlingsdags igen, ggr 2. När hände det senast? Först Tullinge imorn och sen Muskö på söndag, båda kepscuppar. Kör fortsatt sportklass, lite färre varv och kanske aningen intensivare. Egentligen är det ju ganska puckat med tanke på sommarens stora utmaning - Salzkammergut trophy med 22 mil o 7000 hm. Jag borde ju vara glad att få så många minuter som möjligt på sadeln.. Insåg idag på mitt 2-timmars distanspass att jag ju snart måste få till några lite längre rundor än så om jag ska palla med typ 12-14 timmar nånting i sommar. Nått att fundera på, det får bli i juni! Idag blev det i alla fall en fin tur på Järvafältet, lite skitigt efter allt regnande, men jag slapp regn under turen i alla fall. Blev lite nya stigar till och med, finns en del guldkorn där ute helt klart. Lite sega ben efter 7 ggr 30 igår kväll på trainern, men inte allt för illa. Tror på bra ben imorgon!
Fint på Järvafältet idag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd