Svårt att bestämma mig

Har känt mig rätt seg under och efter helgen, slet på ordentligt i trädgården och det tog ut sin rätt. Funderade faktiskt på att vila idag, börjar va dags när man blir stum av att gå i trappor. Men i kväll kände jag att äh, va fan, lika bra att bränna ur helt, det blir ändå cykelfritt i Påsk. Satte mig på trainern o tänkte att om det bara känns halvdant i alla fall så testar jag en maxtjuga. Och en maxtjuga blev det! Mådde riktigt illa sista 3-4 minutrarna, men det blev märkligt nog ett nytt pers på 414 W i snitt. Vägde nått hekto mer idag än senast (74,9) efter passet, så per kg är det väl typ likvärdigt med tidigare. Ja så kan det gå, tydligen.,
Oväntat bra en seg dag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd