2017

Nytt år, nya utmaningar! Nyårslöften är inget jag brukar ägna mig åt, men i år ska jag ha ett par. Jag lovar mig själv att kommande cykelsäsong ska jag åtminstone vid något tillfälle vara en bättre cyklist än nånsin tidigare. För att bli det måste jag träna bättre. Kanske inte träna mer, men träna smart och hårt. Sen tror jag att 2017 är året då jag verkligen ser till att nå racedayvikt på sub 73 kg. Det kommer att göra stor skillnad bara det. Och vem vet, jag kanske får en flygande start på 2017 ur den aspekten. Sam vaknade med hög feber och la en liten spya. Säkert smittsamt, så inget ont som inte har nått gott med sig. Positivt tänkande kommer också vara hett 2017..
Laddar upp med korv inför nästa år.
Så nu sitter vi i bilien i illfart på väg hem från nyårsfirandet hos syrran i Gävle. En riktigt trevlig helg där barnen kom väldigt bra överens. Lite synd bara att vi börjat få som tradition att ta snabba avsked med sjuka ungar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd