Litet hack i kurvan

Den här veckan hade jag tänkt inleda lugnt för att sen köra på med lite intervaller igen, men så blev det inte riktigt. Kände mig rätt sliten i tisdags, så det kändes på sätt o vis skönt att det blev en hemmadag med ungarna i onsdags innan det bar av mot Göteborg på kvällen. En slemhostattack och lite kräk på dagis och Sam var snabbt huvudmisstänkt som vinterkräksjukeoffer. Men någon riktig kräksjuka var det inte, även om nått skumt var på gång i magväg. För på väg söderut var det magknip och illamående som gällde. Lyckligtvis eskalerade det inte, men några morgonintervaller blev det inte i torsdags och cykelpendlingen i fredags, som jag trots allt vågade mig på, var redigt plågsam.
Men till slut klarnar det upp.
Igår var dock kroppen lite mera med, körde lite korta spurter och det svarade hyfsat. Så nu får det bli lite omstart, även om veckans upplägg ser lite osäkert ut. Stockholmsresa och nytt hotell, hoppas de har en motionscykel så att jag slipper springa. Menförst blir det en spännande söndag! Planen är lite skate på förmiddan och sen ett maxtest på Marias nya trainer i kväll. Kommer bli spännande o se hur många watt man fixar..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En gris en ko en Solnabo!

Nytt år igen

Formdöd